bugün

gom player

en kral video oynatıcısıdır. gerek arayüzü gerek tool'ları gönüllerde taht kurmuştur. windows 7,vista,xp ortamlarında sorunsuz kullandım ve hala kullanmaktayım. benim için bs player efsanesini bitiren video oynatıcıdır ayrıca.
© copyright 2005 - 2026