bugün

vega

Vega açmış ve baştan sona tüm şarkıları dinleyerek bir yandan da kod yazarken gecenin yarısı en çok duymak istediğim sözler kulağıma gelmeye başladı.
"Bana dokunsa hadi bana dokunsana"
Dokunsa adlı parçaları.
Niye benim sevgililerim böyle aşk ve isterik dolu olmadılar.

Dinledikçe "gidip dokunayım bari" diyorum.
Nerdesin geliyorum.
© copyright 2005 - 2026