bugün

karma

bende olmayan aparattır. kendim göremiyorum, bir iki kişiye de sordum, tabında yok dediler. o yüzden rahat rahat yazıyorum, dibe vurmuşum şaha kalkmışım, bunu niye begenmemişler derdi yok.*
© copyright 2005 - 2026