bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
asıl başlık ve dolayısıyla tanım 'kulak çubuğu ambalajının üzerinde kulan içini temizlemek için kullanmayınız' yazmasıdır.
peşinen söyleyeyim kimse de kalkıp aman o kulak çubuğu değil ki, aman zaten çok zararlı ki nidalarıyla başımı döndürmesin, zaten çok sıcak.
ben de biliyorum üzerinde pamuklu çubuk yazıyor, hep de hoş bir kızcağız gülümsüyor oluyor bu ambalajlarda her nedense. ben hep kulak temizlemek için kullandım, o bayan ne için kullanıyor bilemem. siz eyelinerınızı silmek için mi kullanıyorsunuz yoksa kuzum?
her şeyi geçtim ben de bir sağlıkçı olarak mehmet öz abimin de dediği üzere 'kulağınıza sokabileceğiniz en küçük şey dirseğiniz olsun' düsturunu benimsemiştim aslında. ama bu lanet kulak kaşıntısından veyahut banyodan çıkışta oluşan kulak içi nemli sıvıdan da illallah diyorum, bu koton bu soft bu antibakteriyel malzemeyi bulduğum gibi sokuyorum kulağıma ve o rahatlatık paha biçilemez oluyor.
bu entry yazma maksadım ise toplumu bilinçlendirmek aslında, bana öyle bir görev verilmedi ama işte ben kendim kendime görev bildim bunu, zira tecrübe ettiğim bir şey oldu, anlatıcam.
birkaç hafta önce banyodan yeni çıkan kardeşim * birden odama dalıp kulağıma bişi kaçtı diyerek ortalığı velveleye verdi. benden de artık bir takım tedavileri evde verebilme yeteneği göstermemi bekleyen ev ahalisi başıma üşüştü. benim yapacağım maksimum şey de kulak yolunu nisbeten düzleştirip ışıkla ne var ne yok diye bakmak, amma velakin 'bişey yok be çıkmış o' demek oldu. bizimki kulağını karıştırırken pamuk çıkmış, kulak yolunda kalmış. sesini duyduğunu iddia ediyor kendisi, hala içerde diye bağırınıp duruyor. neyse bizimkileri aldı bi telaş, dispansere götürdüler çocuğu. orda bişi yapamamışlar, hastaneye sevketmişler. annem ne olucak ne olabilir diye kendi kendini yiyip bi de bana sorarken ben de onu güldürmeye çalışıyordum bi nebze de olsa. gerçi güldürmek de değil, hepsi gerçek. 'bu küçükken bilye yutmuştu, boğazında kalmıştı, adam liseye gidiyo kulağına pamuk kaçırıyo, sakın leblebi falan yedirme çocuğa mazallah burnuna sokmaya çalışır haaa' diyorum tüm kulak burun boğaz hekimleri benle hemfikir biliyorum.
neyse ki birkaç saat içinde hastaneden döndüler, pamucuğu çıkarmışlar kulağından. annem de sarılıyor kardeşime bir yandan, tuz çevirtmeyi falan düşünüyordu sanırım.'nazar değdi kuzum sana, hep düğünde oynadığın kolbastılar yüzünden oldu, millet çok beğendi, nazar değirdi' diyor. ben katıla katıla gülüyorum tabii ama içimden. Allah hepimizi anne şerinden korusun, hasta yaşlı ve gebelerle dalga geçilmez zira!
peşinen söyleyeyim kimse de kalkıp aman o kulak çubuğu değil ki, aman zaten çok zararlı ki nidalarıyla başımı döndürmesin, zaten çok sıcak.
ben de biliyorum üzerinde pamuklu çubuk yazıyor, hep de hoş bir kızcağız gülümsüyor oluyor bu ambalajlarda her nedense. ben hep kulak temizlemek için kullandım, o bayan ne için kullanıyor bilemem. siz eyelinerınızı silmek için mi kullanıyorsunuz yoksa kuzum?
her şeyi geçtim ben de bir sağlıkçı olarak mehmet öz abimin de dediği üzere 'kulağınıza sokabileceğiniz en küçük şey dirseğiniz olsun' düsturunu benimsemiştim aslında. ama bu lanet kulak kaşıntısından veyahut banyodan çıkışta oluşan kulak içi nemli sıvıdan da illallah diyorum, bu koton bu soft bu antibakteriyel malzemeyi bulduğum gibi sokuyorum kulağıma ve o rahatlatık paha biçilemez oluyor.
bu entry yazma maksadım ise toplumu bilinçlendirmek aslında, bana öyle bir görev verilmedi ama işte ben kendim kendime görev bildim bunu, zira tecrübe ettiğim bir şey oldu, anlatıcam.
birkaç hafta önce banyodan yeni çıkan kardeşim * birden odama dalıp kulağıma bişi kaçtı diyerek ortalığı velveleye verdi. benden de artık bir takım tedavileri evde verebilme yeteneği göstermemi bekleyen ev ahalisi başıma üşüştü. benim yapacağım maksimum şey de kulak yolunu nisbeten düzleştirip ışıkla ne var ne yok diye bakmak, amma velakin 'bişey yok be çıkmış o' demek oldu. bizimki kulağını karıştırırken pamuk çıkmış, kulak yolunda kalmış. sesini duyduğunu iddia ediyor kendisi, hala içerde diye bağırınıp duruyor. neyse bizimkileri aldı bi telaş, dispansere götürdüler çocuğu. orda bişi yapamamışlar, hastaneye sevketmişler. annem ne olucak ne olabilir diye kendi kendini yiyip bi de bana sorarken ben de onu güldürmeye çalışıyordum bi nebze de olsa. gerçi güldürmek de değil, hepsi gerçek. 'bu küçükken bilye yutmuştu, boğazında kalmıştı, adam liseye gidiyo kulağına pamuk kaçırıyo, sakın leblebi falan yedirme çocuğa mazallah burnuna sokmaya çalışır haaa' diyorum tüm kulak burun boğaz hekimleri benle hemfikir biliyorum.
neyse ki birkaç saat içinde hastaneden döndüler, pamucuğu çıkarmışlar kulağından. annem de sarılıyor kardeşime bir yandan, tuz çevirtmeyi falan düşünüyordu sanırım.'nazar değdi kuzum sana, hep düğünde oynadığın kolbastılar yüzünden oldu, millet çok beğendi, nazar değirdi' diyor. ben katıla katıla gülüyorum tabii ama içimden. Allah hepimizi anne şerinden korusun, hasta yaşlı ve gebelerle dalga geçilmez zira!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar