bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 19 yaşında kızla yatmak13
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kadir inanır'ın vefatı2
- gönül adamı2
- ankara nın en güzel yanı7
- unutulmayan sadakat örnekleri5
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- kemal kılıçdaroğlu15
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- ankara3
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
toplumumuzun sözlükteki yansımalarına bakarsak üstteki iki entry ile tamamının sabun yapılmasına sevinecek insanların olduğunu görüyoruz.
ben bir çingeneyim ve hiçbir zaman saklamadım. şimdi üniversitedeyim kendimi geliştirdim ki bunun okuduğum okullarla hiçbir alakası olmadığı halde. ki şansla da alakası yoktur. dünyanın en şanssız insanlarından biriyimdir. demek istediğim insan insandır. insanlar ya kolay yolu seçerler ya da çetrefilli olanını.
kolay yolu seçen çingeneler gasp yaparlar. ama şu var, kolay yolu seçen herkes ya çalar çırpar ya da gasp yapar. ama nedir? sen bu ülkede azınlıksın hatta azınlık olarak bile görülmüyorsun ve de senin ırkından birisi kötü bir şey yaptığında hepimiz yaftalanırız. bu böyledir. buna alıştık.
bende gündüz vakti haksız yere dayak yemenin eşiğinden döndüm. arabam olmadığı, kırıcak bir aynam olmadığından yaptılar heralde. evet bunu yapan bu ülkesini çok seven has türk insanlardı. ben ne yaptım? 'bu türkler çok pis insanlar, suça o kadar meyilliler ki, hepsinin ağzına sıçasım var.' mı dedim. hayır. desem üstteki iki entryi yazan kişimsilerden hiçbir farkım kalmazdı. ama farkım olsun diye öyle davranmıyorum tabi ki. bilinçli olduğumdan öyle davranıyorum.
insanlar suça teşvik edilir. kimse doğuştan katil ya da hırsız doğmaz. doğduğundan beri horgörür, dışlar, yardımda bulunmaz, eğitmezsen, o kişi ister çingene ister kürt ister ermeni ister laz ister türk olsun farketmez, ya hırsız ya da katil olur. bu böyledir.
o kadar laf yazdım ama eminim hala, 'ama benim arabamın camı kırıldı tamam mı!! onların sabun yapılması lazım!!' diyenler olacaktır. alıştık bunlara. bu kafayla gidildiği vakit daha çok camlar kırılır, çok gasplar yaşanır.
ben bir çingeneyim ve hiçbir zaman saklamadım. şimdi üniversitedeyim kendimi geliştirdim ki bunun okuduğum okullarla hiçbir alakası olmadığı halde. ki şansla da alakası yoktur. dünyanın en şanssız insanlarından biriyimdir. demek istediğim insan insandır. insanlar ya kolay yolu seçerler ya da çetrefilli olanını.
kolay yolu seçen çingeneler gasp yaparlar. ama şu var, kolay yolu seçen herkes ya çalar çırpar ya da gasp yapar. ama nedir? sen bu ülkede azınlıksın hatta azınlık olarak bile görülmüyorsun ve de senin ırkından birisi kötü bir şey yaptığında hepimiz yaftalanırız. bu böyledir. buna alıştık.
bende gündüz vakti haksız yere dayak yemenin eşiğinden döndüm. arabam olmadığı, kırıcak bir aynam olmadığından yaptılar heralde. evet bunu yapan bu ülkesini çok seven has türk insanlardı. ben ne yaptım? 'bu türkler çok pis insanlar, suça o kadar meyilliler ki, hepsinin ağzına sıçasım var.' mı dedim. hayır. desem üstteki iki entryi yazan kişimsilerden hiçbir farkım kalmazdı. ama farkım olsun diye öyle davranmıyorum tabi ki. bilinçli olduğumdan öyle davranıyorum.
insanlar suça teşvik edilir. kimse doğuştan katil ya da hırsız doğmaz. doğduğundan beri horgörür, dışlar, yardımda bulunmaz, eğitmezsen, o kişi ister çingene ister kürt ister ermeni ister laz ister türk olsun farketmez, ya hırsız ya da katil olur. bu böyledir.
o kadar laf yazdım ama eminim hala, 'ama benim arabamın camı kırıldı tamam mı!! onların sabun yapılması lazım!!' diyenler olacaktır. alıştık bunlara. bu kafayla gidildiği vakit daha çok camlar kırılır, çok gasplar yaşanır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar