bugün

yds 2009

"oha?" tepkisi vermeye sebep olmuş, aşırı kolay sınavdır. hani dershanelerin öyle taşaklı sorularını çözdükten sonra insanın giresi bile gelmiyor, ne biçim sorular onlar? geçen gün sbs'ninkine baktım abi, yemin ederim daha çok zorlandım orada. ha bunda bir şey yapar mıyız? yoo, yapamayız.
© copyright 2005 - 2026