bugün

ev kredisi çeken asgari ücretli

Banka banka gezerken bir arkadaşım önerdi fuzul topraktan’ı bankalara emlakçılara o kadar para ödemektense aslında olay basit; konutun arsa payına girip inşaat masraflarını zamana yayarak ödüyorsun, krediyle falana uğraşmadan kira öder gibi yavaş yavaş kendi dairenin sahibi olmak harika bir fikir bence Şu dönemde ev sahibi olmanın en mantıklı ve eli yüzü düzgün yolu bu gibi duruyor….
© copyright 2005 - 2026