bugün

shgm

Dron uçurmaya izin verdikleri alanlar yok gibi. Şehirden illa 20 km uzaklaş diyorlar. Ufacık yeşil alan bile yok. 55 yaş üstü bürokratların kağıt kalabalığını sevdiğinden uçuştan 10 gün önce illa saçma sapan bir uçuş izni almamız gerekiyormuş.
© copyright 2005 - 2026