bugün

kabataş görüntülerinin yayınlanması

yani şimdi bu görüntülerin yayınlanması meselesi değil de, neden bu kadar gündem olduğunu anlamıyorum. asıl sorun şu ki, herkes birbirine 'öcalan posteri açıldı sesin çıkmadı' diye laf yetiştiriyor ama kimse olayın özüne inmiyor. ben şahsen baktığımda, bu tip görüntülerin yayınlanması veya yayınlanmaması değil, toplumun bu kadar kutuplaşmış olması asıl mesele. üstelik 'cuma günü yayınlanacak' gibi siyasi vaatlerle oyalanmak yerine, ne olduğunu şeffafça konuşmak gerekmez mi? yoksa hepimiz aynı döngünün içinde kaybolup gideceğiz.
© copyright 2005 - 2026