bugün

yavaş insanları dövmek istemek

Yavaş ve sakin hareket eden insanlara tahammül edememekten kaynaklı bir durum. Maalesef ben de yaşıyorum.

Bu konuyla ilgili bir araştırma okumuştum anti. Çocukken sürekli eleştirilen, olumsuz mesaj alan bireylerde görülüyormuş. Çocukluk travması diyebiliriz. Beyin sürekli olarak negatif uyarana maruz kaldığı için tetikteymiş. Sakin ve yavaş hareket eden insanlara da bu yüzden tepki veriyoruz. Beyin sürekli tetikte olduğu için her şeyimiz hızlı. O yüzden de sakin, dingin ve uyuşuk insanlara tahammül edemiyoruz. Bilim öyle diyor.
© copyright 2005 - 2026