2050

araç modundayken bile silahlarına erişebilir modu
olmayacak mı yani araba nın

gizlilik gücü modu

olsa çok iyi olurdu büyük bir çatışmada

hayal edebiliyor musunuz

bir araba gizlilik gücü moduna geçip
parçalara ayrılıp ateş ediyormuş

vay amk süper olurdu

hızlı ve öfkeli de bile yoktu
© copyright 2005 - 2026