bugün

sokardi

Kocaelispor Başkanı Recep Durul'un açıklamalarına kızmış Cincon ikinci Başkanı Metin Öztürk. Adam ne demiş ki Metinciğim? Bahis Skandalı ve bu gibi şeylerden bahsetmiş, adaletli olunursa her takımı yenebileceklerini söylemiş. Emriniz üzere yayıncı kuruluş Okan'ı pek göstermemiş; ama maç sonu "Şinanay" çalınca mı sinirlendin Metinciğim. "Sokardi" diye övdüğünüz gavat iş yapmadıysa suç Recep'te mi? Seviyesiz seviyesiz takılırsan başka ne beklersin ki? Nöe nö nö; sizin gibi elit burjuva bir takımsıya bu kaka sözler yakışmıyor, nöe! Soktular mı Ardi'nize şimdi Metinciğim :-).
© copyright 2005 - 2026