bugün

tayyipistler

Hani Rambo filminde kasabanın şerifi "tanrı Rambo'yu niye yarattı ki" dediği anda çadıra Albay girip "onu tanrı değil ben yarattım" diyor ya, işte öyle bir belayı onlarda yaşasın! Bu arada; Albay zındık çıktı Rıza Baba :-).
© copyright 2005 - 2026