indi bindi 175tl

Bence ulaşım sadece devlet ve belediyelerin kontrolünde olmalı.

Taksi dahil.

Hem müthiş bir kazanç elde edilir hem de böyle haksız kazanç elde edilemez.
© copyright 2005 - 2026