bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- sedat pekmez13
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- köyde yaşama isteği2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- askerlik9
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- tarot falına inanan salak2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- yürüyüşe çıkmak3
- kimyon4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- şakk ı kamer2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
Teistik Satanizm, yani geleneksel satanizmin sanıldığı gibi altı kitabı yok; aslında birkaç tane var. Şöyle açıklayayım:
Teistik satanizmdeki kitaplar, ibrahimi dinlerdeki kitaplar gibi varlığını kıyamete kadar sürdürmüyor, çünkü kıyamet yok teistik satanizmde. Ayrıca kitaplar tek bir dilde olmak zorunda değil. Arap dinindeki gibi tek bir kavime indirilmiyor kitap ve o kavime hitap etmiyor. Kitap, indirilen millete kendi dilinde ve yaşadığı çağın gerekliliklerine göre indirilir. Çünkü düşünsenize, mesela Türkiye için olan bir kitapta adalet, kadın hakları, özgürlük gibi konulardan bahsediliyor. Bunları bir Amerikalı, bir Fransız ya da bir Hollandalı’ya anlatsanız, ne der? "Ben bunlara zaten sahibim" der. Neden kendi dilinde indirilir? Çünkü bir insan bir şeyi en iyi kendi dilinde öğrenir.
Teistik satanizmde etki alanı diye bir şey vardır. Eğer şeytanın etki alanındaysanız, reenkarnasyon olup tekrar dünyaya gelebilirsiniz. Ama Elohim'in (kötü tanrının) etki alanında olursanız, enerjiniz onun enerjisine karışır ve yok olursunuz. Etki alanını, yaşantınız, yaptıklarınız, söyledikleriniz ve ilgilendikleriniz belirler. Altın Çağ'da vardır; bir gün gelecektir. Elohim unutulacaktı ama bunun sonsuza kadar süreceği kesin değil.
Kitaplar kısa ve anlaşılırdır, toplasan sanırım 300 sayfayı geçmez ama buna rağmen yeterlidir. Cinsellik konusunda çok geniştir, sınırlayıcı değildir. Teistik satanizm, şeytanın insanın ona olan ibadetinin, insanın kendisine ibadet ederek olacağını söyler. Yani insan kendine ibadet ederse, şeytana ibadet etmiş olur. Bir nevi, insanın yaratılışı kurandakine benzerdir; hatta neredeyse aynı sayılır birkaç şey hariç. Adem’in dünyaya gelmesi de benzerdir. Kitaplar, şeytan tarafından kahinlere dikte edilir. Kahinler genelde karanlıkta kalırlar; kim oldukları bilinmez.
Ayetler kitabında, yani şu an hala geçerliliğini kaybetmemiş kitapta (şeytan kitaplarının bir zaman sonra geçerliliğini yitireceğini söyler, bunun kitapların eskimesinden dolayı değil, insanların gelişmesinden dolayı olduğunu söyler), sonraki kahinin seçkinlerinden birilerinin çocukları olacağını bildirmiştir.
In nomine magni dei nostri satanus cümlesi Latince'dir; eski ritüellere saygı duydukları için kullanılır. Bu cümle bir nevi islam’daki besmele gibi kullanılır. "Ave Satanus Amen" derler, amin yerine de.
Çoğu kişinin sandığının aksine, kurban vermezler. Kurbanlar çok nadir olur; yemeyecekleri hayvanları öldürmemeleri gerektiği Ayetler kitabında yazılıdır.
Üç kitap vardır Türkiye için:
Ayetler: Daha çok dine giriş gibi; biraz karışıktır konular. Kadın hakları, şeytana verilen isimler, cinsellik gibi başlıca konular bulunur.
Gerçekler: Yaratılıştan bahseder.
isa: Teistik satanizmdeki ilk kahindir. Bu kitapta ondan bahsedilir, diğer içerikler pek aklımda değil, kusura bakmayın...
Bir de Gerçeklerin Yorumu vardır.
Teistik satanizmdeki kitaplar, ibrahimi dinlerdeki kitaplar gibi varlığını kıyamete kadar sürdürmüyor, çünkü kıyamet yok teistik satanizmde. Ayrıca kitaplar tek bir dilde olmak zorunda değil. Arap dinindeki gibi tek bir kavime indirilmiyor kitap ve o kavime hitap etmiyor. Kitap, indirilen millete kendi dilinde ve yaşadığı çağın gerekliliklerine göre indirilir. Çünkü düşünsenize, mesela Türkiye için olan bir kitapta adalet, kadın hakları, özgürlük gibi konulardan bahsediliyor. Bunları bir Amerikalı, bir Fransız ya da bir Hollandalı’ya anlatsanız, ne der? "Ben bunlara zaten sahibim" der. Neden kendi dilinde indirilir? Çünkü bir insan bir şeyi en iyi kendi dilinde öğrenir.
Teistik satanizmde etki alanı diye bir şey vardır. Eğer şeytanın etki alanındaysanız, reenkarnasyon olup tekrar dünyaya gelebilirsiniz. Ama Elohim'in (kötü tanrının) etki alanında olursanız, enerjiniz onun enerjisine karışır ve yok olursunuz. Etki alanını, yaşantınız, yaptıklarınız, söyledikleriniz ve ilgilendikleriniz belirler. Altın Çağ'da vardır; bir gün gelecektir. Elohim unutulacaktı ama bunun sonsuza kadar süreceği kesin değil.
Kitaplar kısa ve anlaşılırdır, toplasan sanırım 300 sayfayı geçmez ama buna rağmen yeterlidir. Cinsellik konusunda çok geniştir, sınırlayıcı değildir. Teistik satanizm, şeytanın insanın ona olan ibadetinin, insanın kendisine ibadet ederek olacağını söyler. Yani insan kendine ibadet ederse, şeytana ibadet etmiş olur. Bir nevi, insanın yaratılışı kurandakine benzerdir; hatta neredeyse aynı sayılır birkaç şey hariç. Adem’in dünyaya gelmesi de benzerdir. Kitaplar, şeytan tarafından kahinlere dikte edilir. Kahinler genelde karanlıkta kalırlar; kim oldukları bilinmez.
Ayetler kitabında, yani şu an hala geçerliliğini kaybetmemiş kitapta (şeytan kitaplarının bir zaman sonra geçerliliğini yitireceğini söyler, bunun kitapların eskimesinden dolayı değil, insanların gelişmesinden dolayı olduğunu söyler), sonraki kahinin seçkinlerinden birilerinin çocukları olacağını bildirmiştir.
In nomine magni dei nostri satanus cümlesi Latince'dir; eski ritüellere saygı duydukları için kullanılır. Bu cümle bir nevi islam’daki besmele gibi kullanılır. "Ave Satanus Amen" derler, amin yerine de.
Çoğu kişinin sandığının aksine, kurban vermezler. Kurbanlar çok nadir olur; yemeyecekleri hayvanları öldürmemeleri gerektiği Ayetler kitabında yazılıdır.
Üç kitap vardır Türkiye için:
Ayetler: Daha çok dine giriş gibi; biraz karışıktır konular. Kadın hakları, şeytana verilen isimler, cinsellik gibi başlıca konular bulunur.
Gerçekler: Yaratılıştan bahseder.
isa: Teistik satanizmdeki ilk kahindir. Bu kitapta ondan bahsedilir, diğer içerikler pek aklımda değil, kusura bakmayın...
Bir de Gerçeklerin Yorumu vardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar