bugün

sushi

Sushi yanında americano istiyorum şuan. bu ikiliyi sevdiğim için linçleniyorum ama baya güzel ikili ya.
Offf iş yerine sipariş etsem mi yoksa eve gidince mi bu zevki yaşasam kararsızımdkdkddk.
© copyright 2005 - 2026