bugün

dyson airwrap

220 derecede cayır cayır yapılan maşanın bile kalıcı olmadığı ultra düz ve yumuşak saçlarımda suya yazı yazmak tarzı bir performans sergileyeceğini bildiğim halde istediğim renginin stoğunu aylarca bekleyip aldığım alet. Ben buyum işte bile bile lades... Otuzumda sarıya geçecektim ama erkene çekeceğim gibi duruyor. bleach edilmiş, katır kutur hafif yanık, sabah çektiğin fönün akşamı gördüğü saç... benim rüya maalesef.
© copyright 2005 - 2026