bugün

e 57

bugün bahçelievler'den bakırköy'e gitmek için bindiğim bir hat. aynı zamanda çift katlılarda engelli kartımın da geçtiğini farketmeme katkısı olan bir hat. o gün 76d'ye de binmiştim iyi ki. 2021'den önce özel günler dışında bu otobüse bedava binemezdim, yetersiz bakiye derdi ve eskiden öyle dediği de olmuştu.
© copyright 2005 - 2026