bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
bu işin uzmanı kesinlikle değilim.kişisel deneyimlerime göre ubuntu beş para etmez.debianda masaüstü için uygun değil.server değilse hiç ö çöple uğraşmayın.
dolu distro var ama demeden edemicem.
ya zoris os mind falan kurun yada arc yada fedora.
fedoraya bugün başladım ama daha bişi bilmiyom ama ubuntudan çok daha iyi olduğunu net görüyorum.ubuntu eşşeğeyle boşa vakit kaybetmişim.
serverde zate debian. o ayrı dünya zaten.
ama bizim gibi standart masaüstü kullanıcıları için zorin os yada fedoradır.bende fedoradan şaşmayın ve asla iğrenç ubuntuya o leş balon şeye bulaşmayın.
ya ben beceremiyom sanıyordum.her boka hata.
windows 10 günceller bu aq mun ubuntusu silinir.
bu sefer ubuntu güncellenir gene siler kendini gruptan.pc yi açarken fn -f12 yaparken bulursunuz kendinizi.
1 günüm gitti ya aqmun ubuntusu seni ananı s.k
iyim senin.
ama en azından fedora gibi kaliteli bir os a denk geldim nihayet.
ubuntu tofaşssa
fedora mercedes maybahdır kesinlikle.rakibi falan değil.
zate linux camiyasına ubuntu pek sevilmezde.
bi bildikleri varmış.
ha o ubuntunun bi paket yöneticisi var..ya o kadar çöp bişi ben daha görmedim ya..ne iğrenç bi distrosun sen ubuntu..
genç kardeşlere tavsiyedir...
fedora çok daha gelişmiş bir sistem.mercedesin tofaştan torasadan iyi olduğunu anlamak için aylarca kuallanmanıza gerek yok 1 km öteden anlarsınız.aynı hesap 4-5 saatte fedora ile ubuntunun farkını anlarsınız.
dolu distro var ama demeden edemicem.
ya zoris os mind falan kurun yada arc yada fedora.
fedoraya bugün başladım ama daha bişi bilmiyom ama ubuntudan çok daha iyi olduğunu net görüyorum.ubuntu eşşeğeyle boşa vakit kaybetmişim.
serverde zate debian. o ayrı dünya zaten.
ama bizim gibi standart masaüstü kullanıcıları için zorin os yada fedoradır.bende fedoradan şaşmayın ve asla iğrenç ubuntuya o leş balon şeye bulaşmayın.
ya ben beceremiyom sanıyordum.her boka hata.
windows 10 günceller bu aq mun ubuntusu silinir.
bu sefer ubuntu güncellenir gene siler kendini gruptan.pc yi açarken fn -f12 yaparken bulursunuz kendinizi.
1 günüm gitti ya aqmun ubuntusu seni ananı s.k
iyim senin.
ama en azından fedora gibi kaliteli bir os a denk geldim nihayet.
ubuntu tofaşssa
fedora mercedes maybahdır kesinlikle.rakibi falan değil.
zate linux camiyasına ubuntu pek sevilmezde.
bi bildikleri varmış.
ha o ubuntunun bi paket yöneticisi var..ya o kadar çöp bişi ben daha görmedim ya..ne iğrenç bi distrosun sen ubuntu..
genç kardeşlere tavsiyedir...
fedora çok daha gelişmiş bir sistem.mercedesin tofaştan torasadan iyi olduğunu anlamak için aylarca kuallanmanıza gerek yok 1 km öteden anlarsınız.aynı hesap 4-5 saatte fedora ile ubuntunun farkını anlarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar