bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- sedat pekmez21
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- true nun çaylak olması4
- aile evinde yaşamak12
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- beşar esad3
- kemalist dünya19
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- çomar putu4
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların iyi olduğu konular4
- kadir inanır3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- kürtçülük2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- beynin güzelce yıkanması3
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalist tokatlamak2
- birader yazar olmak13
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- yazarların ilk kedileri3
bu işin uzmanı kesinlikle değilim.kişisel deneyimlerime göre ubuntu beş para etmez.debianda masaüstü için uygun değil.server değilse hiç ö çöple uğraşmayın.
dolu distro var ama demeden edemicem.
ya zoris os mind falan kurun yada arc yada fedora.
fedoraya bugün başladım ama daha bişi bilmiyom ama ubuntudan çok daha iyi olduğunu net görüyorum.ubuntu eşşeğeyle boşa vakit kaybetmişim.
serverde zate debian. o ayrı dünya zaten.
ama bizim gibi standart masaüstü kullanıcıları için zorin os yada fedoradır.bende fedoradan şaşmayın ve asla iğrenç ubuntuya o leş balon şeye bulaşmayın.
ya ben beceremiyom sanıyordum.her boka hata.
windows 10 günceller bu aq mun ubuntusu silinir.
bu sefer ubuntu güncellenir gene siler kendini gruptan.pc yi açarken fn -f12 yaparken bulursunuz kendinizi.
1 günüm gitti ya aqmun ubuntusu seni ananı s.k
iyim senin.
ama en azından fedora gibi kaliteli bir os a denk geldim nihayet.
ubuntu tofaşssa
fedora mercedes maybahdır kesinlikle.rakibi falan değil.
zate linux camiyasına ubuntu pek sevilmezde.
bi bildikleri varmış.
ha o ubuntunun bi paket yöneticisi var..ya o kadar çöp bişi ben daha görmedim ya..ne iğrenç bi distrosun sen ubuntu..
genç kardeşlere tavsiyedir...
fedora çok daha gelişmiş bir sistem.mercedesin tofaştan torasadan iyi olduğunu anlamak için aylarca kuallanmanıza gerek yok 1 km öteden anlarsınız.aynı hesap 4-5 saatte fedora ile ubuntunun farkını anlarsınız.
dolu distro var ama demeden edemicem.
ya zoris os mind falan kurun yada arc yada fedora.
fedoraya bugün başladım ama daha bişi bilmiyom ama ubuntudan çok daha iyi olduğunu net görüyorum.ubuntu eşşeğeyle boşa vakit kaybetmişim.
serverde zate debian. o ayrı dünya zaten.
ama bizim gibi standart masaüstü kullanıcıları için zorin os yada fedoradır.bende fedoradan şaşmayın ve asla iğrenç ubuntuya o leş balon şeye bulaşmayın.
ya ben beceremiyom sanıyordum.her boka hata.
windows 10 günceller bu aq mun ubuntusu silinir.
bu sefer ubuntu güncellenir gene siler kendini gruptan.pc yi açarken fn -f12 yaparken bulursunuz kendinizi.
1 günüm gitti ya aqmun ubuntusu seni ananı s.k
iyim senin.
ama en azından fedora gibi kaliteli bir os a denk geldim nihayet.
ubuntu tofaşssa
fedora mercedes maybahdır kesinlikle.rakibi falan değil.
zate linux camiyasına ubuntu pek sevilmezde.
bi bildikleri varmış.
ha o ubuntunun bi paket yöneticisi var..ya o kadar çöp bişi ben daha görmedim ya..ne iğrenç bi distrosun sen ubuntu..
genç kardeşlere tavsiyedir...
fedora çok daha gelişmiş bir sistem.mercedesin tofaştan torasadan iyi olduğunu anlamak için aylarca kuallanmanıza gerek yok 1 km öteden anlarsınız.aynı hesap 4-5 saatte fedora ile ubuntunun farkını anlarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar