bugün

ford kuga

çok yakar.
powershift sorunlu bir şanzıman.

sen bilirsin.

--spoiler--
Otomatik Ford önerilmiyor ytd.
--spoiler--

araba bir yatırım değildir bu kafadan kurtulun bir an önce. yatırımdır diye diye araba piyasasının anasını ağlattınız. sikik şahinlere 150 bin tl yazıyorlar mq.
© copyright 2005 - 2026