bugün
- uzağı göremeyen insan19
- anın görüntüsü20
- türkiyede çok abartılan arabalar24
- erkeğe ne hediye alınır16
- icardi190516
- icardi1905 silik olsun kampanyası35
- icardiyi tokat manyağı yapmak9
- futbolcu ismiyle nick almak12
- bir sözlük kızı ile yakınlaşmak19
- adanada polisin saldırganın ayağına sıkması10
- evlilik15
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım29
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız13
- 27 nisan 2024 fenerbahçe beşiktaş maçı24
- sözlüğün en ruh hastası yazarı8
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi22
- ideal duş alma sıklığı12
- integralin müfredettan kaldırılması15
- patiswiss9
- artificialintelligence11
- ak partiliyi çok fena döven chp belediye başkanı22
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı51
- kültürlü entelektüel alçak gönüllü güzel kadın13
- sitede birine sövseniz entry 3 gün kalıyor8
- kekeme olan biri doktor olurmu11
- arkadaşlar cumaya neden gelmediniz14
- nickini google da aratınca çıkan ilk görsel16
- seni seviyoruz insan olmaya çeyrek kala8
- ali erbaş9
- bik bik moderatör olsun19
- bik bik moderatör olunca bana kız ayarlar mı10
- kent lokantası niye bedava değil demek24
- antalya'ya abartılmış şehir diyen göt11
- avrupanın yarrağı yemesi yakındır11
- istanbul suriyenin başkentidir12
- nervio'nun ellerinde cenneti koklamak9
- cumaya gidenlerin çok azalması13
- pahalılıktan dolayı suriyeye dönen kadın8
- azerileri çok seviyorum ne yapmalıyım13
- genç kızlıktan teyzeliğe geçiş13
- kanınıza rengini verir misiniz14
- aristoteles'in orta yolu10
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri12
- manyak olmaya karar verdim silik olsun kampanyası14
- 22 şubat 2024 sparta prag galatasaray maçı14
- birini donuzlayarak ceza vermek9
- arkadaşlar biri var18
- modern kadinin ucuz ve kolay ulasilabilir olmasi9
- nervio'ya aşık olmak10
- balayını italyada yapmak isteyen nişanlı8
turkiye'yi kemalist bir ortaçağ karanlığına gömmek isteyenlere karşı dik duruşu ve vakur düşünceleriyle beğenimi kazanan prof.'luğunun hakkını fazlasıyla veren gazi hocası.
liberal düşünce toplulugu'nun kurucusu olarak liberalizm hakkında birçok görüşü vardır ve kendisi liberalizmin kendı içerisinde dahi birçok çeşit barındırdığını iddia eder. liberalizmin dar bir başlık altında ele alınması yerine geniş bir perspektifle ele alınmasını zira liberalizmin kokenine ancak geniş bır perspektifle bakıldığı zaman inileceğini savunur. ona gore her şeyden once "birey" vardır. birey tum cemaatlerin tüm toplulukların önünde bulunur ve onlardan once gelir.tum siyasi mekanizmaların varacağı son yer birey olmalıdır çünkü her şey, her düşünce birey kaynaklıdır. bireyı toplumsallığın o dar sınırları içine sokmak ve onu toplumsallık çizgileriyle eriterek donüştürmek bir faşizm uygulamasıdır.
işte kemalizm eleştirisı de bu noktada başlar. ona göre kemalizm birey yerine toplumu ele almakta bireyi kemalist öğretiler içinde eriterek tolumun yapısına uyacak bir şekilde dönüştürmeyi amaçlamaktadır. kemalizmi birçok düşünürün aksine bir "ideoloji" olarak görmez zira idelojiler dar sınırlar içine sıkışmış değildir ve dünyanın çok çeşitli yerlerinde etkileri vardır. oysa ki kemalizmin etkin olduğu tek yer t.c. sınırlarıdır. işte bu dar kapsam kemalizmin ideloji olarak görülmesine bir engel olarak ortaya çıkar.
ayrıca atilla yayla da tıpkı sevan nişanyan gibi bir tek adam yaratma projesi olduğundan bahseder. (bkz: cumhuriyetın tek adam yaratma projesı)
etyen mahçupyan'la zaman yorum sayfasında yaptıkları liberallik- demokratlık tartışmasında mahçupyan'ın tutunduğu bir çok tezi çürütmüş ve etyen mahçupyan'la entelektüel duellodan kanımca galip çıkmıştır.
liberal düşünce toplulugu'nun kurucusu olarak liberalizm hakkında birçok görüşü vardır ve kendisi liberalizmin kendı içerisinde dahi birçok çeşit barındırdığını iddia eder. liberalizmin dar bir başlık altında ele alınması yerine geniş bir perspektifle ele alınmasını zira liberalizmin kokenine ancak geniş bır perspektifle bakıldığı zaman inileceğini savunur. ona gore her şeyden once "birey" vardır. birey tum cemaatlerin tüm toplulukların önünde bulunur ve onlardan once gelir.tum siyasi mekanizmaların varacağı son yer birey olmalıdır çünkü her şey, her düşünce birey kaynaklıdır. bireyı toplumsallığın o dar sınırları içine sokmak ve onu toplumsallık çizgileriyle eriterek donüştürmek bir faşizm uygulamasıdır.
işte kemalizm eleştirisı de bu noktada başlar. ona göre kemalizm birey yerine toplumu ele almakta bireyi kemalist öğretiler içinde eriterek tolumun yapısına uyacak bir şekilde dönüştürmeyi amaçlamaktadır. kemalizmi birçok düşünürün aksine bir "ideoloji" olarak görmez zira idelojiler dar sınırlar içine sıkışmış değildir ve dünyanın çok çeşitli yerlerinde etkileri vardır. oysa ki kemalizmin etkin olduğu tek yer t.c. sınırlarıdır. işte bu dar kapsam kemalizmin ideloji olarak görülmesine bir engel olarak ortaya çıkar.
ayrıca atilla yayla da tıpkı sevan nişanyan gibi bir tek adam yaratma projesi olduğundan bahseder. (bkz: cumhuriyetın tek adam yaratma projesı)
etyen mahçupyan'la zaman yorum sayfasında yaptıkları liberallik- demokratlık tartışmasında mahçupyan'ın tutunduğu bir çok tezi çürütmüş ve etyen mahçupyan'la entelektüel duellodan kanımca galip çıkmıştır.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar