vergi meselesi

Şirketlere kötü kaçacak!
Yansıması da halka!

Bu durumda faiz 25 olursa ülke resesyona girer...ki eskiden %25 faiz anca çarklarını cevirebildikleri sınırdı.

Bir üstü bir harekette batan çok şirket görürsünüz.
Batmasınlar diye tl basmaya devam yani.
Enflasyona devam yani... Minimum 60-100 arası!

Tl borçlanmaya devam edip, harcama kısacağım ve yerel seçim sonrası tekrar bir devalüe olacak zaman için emtia biriktireceğim ucundan köşesinden.

Ytd...
© copyright 2005 - 2026