bugün

pforzheim

ne saçmalıyorsun aq.
lafın gelişi de olsa kardeşim vs yazıp sevimsizleşme.

senin çapın kişiliğin yetersiz öyle ilişkilere.

eheh.
© copyright 2005 - 2026