bugün

bil ki

Bir hedonutopia şarkısı.

"Hep dert tasa keder gam,
Doğduğumdan beri
Çok mutlu sanarsın
Gördüğünde beni.

Yakamoz sandalında
Öldüğümden beri

Bil ki,
Ağlıyor kör gözlerim
Diplerinde yerlerin.

Bil ki
Ağlıyor kör gözlerim,
Diplerinde yerlerin.

Bil ki
Hep dert tasa keder gam,
Doğduğumdan beri...
Çok mutlu sanarsın,
Gördüğünde beni.

Yakamoz sandalında
Öldüğümden beri...

Bil ki,
Ağlıyor kör, gözlerim
Diplerinde yerlerin.

Bil ki...
Ağlıyor kör gözlerim,
Diplerinde yerlerin
Bil ki..."

https://open.spotify.com/...&utm_source=copy-link
© copyright 2005 - 2026