bugün

beyoğlu

Türk göremedim bugün doğru dürüst. Hafta sonu akşamları da mı böyle yoksa hafta içi diye mi? Bolca ortadoğulu turist veya yerli, avrupalı turistler vs. Yiyenler de gezenler de. Hep mi böyle vaziyet artık o civarda?
© copyright 2005 - 2026