bugün

mevzuya giden serçe ciddiyeti

Serçe deyip geçmemek lazım. Çok küçükler ve çok çok şirinler ama kendi hayatlarını çok ciddiye alıyorlar. Biz bebek sever gibi uzaktan "abucu bucu" yapıyoruz ama çok net aptal olduğumuzu düşünüyorlar bence.

Küçük ve tatlı olan her şeyi hafife alan insanoğlu açsın da götüne gülsün. Evet.
© copyright 2005 - 2026