bugün

e 57

bugün bakırköy'den bedava olduğu için bindiğim, normalde engelli kartının maalesef geçmediği ancak içi ve kendisi çok güzel olan çift katlı bir iett hattıdır. üst katın en önünde oturmak çok güzeldir.
© copyright 2005 - 2026