bugün

vergi meselesi

bir kaç ay sonra kimse elde stok tutmayacak çünkü stoklar dak fiyat artışı bilançoya kar olarak yansıyacak ve kağıt üzerindeki kardan devlet vergiyi nakit olarak alacak. Yani kazanışlmayan paranın vergisi ödenecek. Bu duruma düşmek istemeyenler hiç stok tutmayacaklar. Bunun sonucu kıtlık başgösterecek, kuyruklar çoğalacak ve uzayacak. Kıssadan hisse: enflasyon sönmeden her şey yalan.
© copyright 2005 - 2026