bugün

anne with an e

Kimden dizi hakkında yorum duysam mutlaka ardından "kız aynı sarı" cümlesini duyduğum dizi. 3 yılın sonunda izledim ve gerçekten kendimi izlemiş gibi hissettim. Anne'den önce söyledim replikleri çoğu bölümde.
© copyright 2005 - 2026