bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- içtim şarabı13
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- deniz göktaş4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- uludede3
- whynot2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
- neden herkes aynı anda yürüyor2
Takdir edilesidir.
Şatafata, debdebeye o denli tutsak olunmuş, dostlar alışverişte görsün hesabı, o denli kör olunmuştur ki, elzem olan her şeyin üstü çizilmiş, ötelenmistir.
Cumhurbaşkanlığı makamı, devletin en üst makamıdır, makamın saygınlığı tartışılmazdır lakin 12 özel uçağa sahip olması, hunharca bir israf, masraf değil de nedir?!
Evet cumhurbaşkanımız, elalemin başbakanı gibi, Cumhurbaşkanı gibi tarifeli uçakla uçmasın amenna!
Bir uçak, hadi iki, hadi üç olsun bre ama 12 nedir arkadaş! niye, neden?!
Tek yangın uçağımız yokken, 12 uçak alıp, Fesuphanallah boncuğu gibi dizmek nasıl bir zihniyetin mahsülüdür, anlayan beri gelsin!
Önce can, sonra canan...
Devlet, halkının, olası tüm felaketler karşısında tüm tedbirleri, teçhizatı, malzemeyi sağlamakla yükümlüdür, bu onun sorumluluğudur.
Şatafatlı binalar, altın varak musluklar, saraylar, hanlar olmasa da olur ama yangın uçaklarımız, olası bir deprem için çadırımız, konteynırımız, seyyar mutfaklarımız, acil hava ambulanslarımız, iş makinalarımız olmalıdır eyyy Romalılar!
Ayranımız yok içmeye, tahtla gider s..çmaya olmanın ne alemi var, gülünç olmaktan başka!
Almanya, ameriga bizi kıskanmıyoooo , şşttt aç gözünü...
Dalkavukluk edeceğim diye maymun olma. Eğriye eğri, doğruya doğru demeyi öğren ki, özsaygını kaybetme.
Hakaret etmeden, haddini aşmadan, olumsuzlukları dile getirebilecek yüreğin ve vicdanın olsun beeeee!
Hâlâ tüm bu yaşananlara, yapılmış ihmallere rağmen, halı motifi izleyen, yetmezmiş gibi bir de hunharca savunan ve korumaya geçen bir güruh var ki, akıllara zarar!
Edi büdü:
Sözlükte, iki anlamlı kelam etmek yerine, sağa sola küfürler savuran, inancını, ideolojisini, millete hadsizlik ederek korumaya çalışan acınası yazarlar, bu ülkenin minyatür bir özeti gibidir.
Sakin ol varank reis!
Elin, belin bizi ilgilendirmez ama diline sahip çıkmayı artık öğrenmelisin.
Bir baba ve dede olarak bunu çoktan öğrenmiş olmalıydın aslında...
Edep yahu!
Şatafata, debdebeye o denli tutsak olunmuş, dostlar alışverişte görsün hesabı, o denli kör olunmuştur ki, elzem olan her şeyin üstü çizilmiş, ötelenmistir.
Cumhurbaşkanlığı makamı, devletin en üst makamıdır, makamın saygınlığı tartışılmazdır lakin 12 özel uçağa sahip olması, hunharca bir israf, masraf değil de nedir?!
Evet cumhurbaşkanımız, elalemin başbakanı gibi, Cumhurbaşkanı gibi tarifeli uçakla uçmasın amenna!
Bir uçak, hadi iki, hadi üç olsun bre ama 12 nedir arkadaş! niye, neden?!
Tek yangın uçağımız yokken, 12 uçak alıp, Fesuphanallah boncuğu gibi dizmek nasıl bir zihniyetin mahsülüdür, anlayan beri gelsin!
Önce can, sonra canan...
Devlet, halkının, olası tüm felaketler karşısında tüm tedbirleri, teçhizatı, malzemeyi sağlamakla yükümlüdür, bu onun sorumluluğudur.
Şatafatlı binalar, altın varak musluklar, saraylar, hanlar olmasa da olur ama yangın uçaklarımız, olası bir deprem için çadırımız, konteynırımız, seyyar mutfaklarımız, acil hava ambulanslarımız, iş makinalarımız olmalıdır eyyy Romalılar!
Ayranımız yok içmeye, tahtla gider s..çmaya olmanın ne alemi var, gülünç olmaktan başka!
Almanya, ameriga bizi kıskanmıyoooo , şşttt aç gözünü...
Dalkavukluk edeceğim diye maymun olma. Eğriye eğri, doğruya doğru demeyi öğren ki, özsaygını kaybetme.
Hakaret etmeden, haddini aşmadan, olumsuzlukları dile getirebilecek yüreğin ve vicdanın olsun beeeee!
Hâlâ tüm bu yaşananlara, yapılmış ihmallere rağmen, halı motifi izleyen, yetmezmiş gibi bir de hunharca savunan ve korumaya geçen bir güruh var ki, akıllara zarar!
Edi büdü:
Sözlükte, iki anlamlı kelam etmek yerine, sağa sola küfürler savuran, inancını, ideolojisini, millete hadsizlik ederek korumaya çalışan acınası yazarlar, bu ülkenin minyatür bir özeti gibidir.
Sakin ol varank reis!
Elin, belin bizi ilgilendirmez ama diline sahip çıkmayı artık öğrenmelisin.
Bir baba ve dede olarak bunu çoktan öğrenmiş olmalıydın aslında...
Edep yahu!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar