bugün

ryan o reilly

çok melankolik olduğunu düşündüğüm bir yazar. neşeli bir günümde olduğum için kendisine allahtan neşe ve sürur ı namütenahi diliyorum. *
ayrıca tanımam etmem.
© copyright 2005 - 2026