bugün

habervaktim

rıfat yörük imzalı bir haberde mankenlerle müthiş taşak geçmiş haber sitesi.

http://www.habervaktim.co...cin_giyindiler_mizah.html

okumaya üşenecekler için;

--spoiler--
Defileden sonra duygularını aldığımız mankenler "ayy, çok farklı duygular içindeyiz. Çünkü hep soyunduğumuzdan giyinmeye alışık değiliz. ilk defa giyinerek bir hayır işledik. Galiba mutluyuz ayol !" şeklinde konuştular.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026