bugün

telefonu kılıfsız kullanmak

Telefonu alalı 3 ay oldu. (Samsung Galaxy A30s). Bu 3 aylık süre zarfında 2 defa cebimde taşıyıp yarısının dışarda kalması sebebiyle yürürken duvara sürttüm, 1 defa düşürdüm, 1 defa da üzerine çeyrek bardak su döktüm. Ancak önlü arkalı silikon kılıf kullanmam sebebiyle en ufak bir hasar bile meydana gelmedi. Kılıf olmasa 3 aylık telefon neredeyse perte çıkacaktı.

Benim gibi sakar bir adamsanız yapmamanız gereken durum.
© copyright 2005 - 2026