waving good bye

sia denen - bence gelmiş geçmiş en iyi- kadın pop sanatçısının çok sevdiğim şarkısı. Hatta belki ilk 3'üme bile girer o denli.

Sia'nın Herhangi bir albümünde yer almaz bu şarkı. (bkz: the neon demon) diye bir filmin soundtrack'i için yapılmıştı. Başkalarının albümünün hiti olurdu. Öyle bi kadın bu.

Linki de vereyim tam olsun :

https://youtu.be/R24CKBcRYJ8

Edit: bu arada şimdi farkettim. Bu başlıktaki good ile bye niye ayrı lan?
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026