bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
osman bulut isimli said nursi aşığı nurcu bir demagog tarafından yönetilen youtube kanalı. bu şahsı bir kaç gün önce celal şengör ile taşak geçtiği videosu sayesinde tanıdım daha önce bilmiyordum.
büyük olasılıkla efe aydal'ın 'kırmızı hap' serisine cevaben hazırladığı 'kırmızı asa' videolarına tamamını izlemesem de göz gezdirdim. sinan canan ile yaptığı programı ise baştan sona izledim.
ilk başta en skandal tespiti bilimin baştan aşağıya dogma olduğunu iddia etmesi. ben bir müslüman olarak bu palavraya sadece götümle gülüyorum. ya bu o kadar aptalca bir tespit ki nesini çürüteceksin lan?
şengör ve sinan canan videolarında da yaptığı bir kurnazlık var karşıdan gelen kontralardan yırtmak için 'bir müslüman olarak bakmıyorum olaya' diyip işin içinden sıyrılabileceğini zannediyor. oysa kırmızı asa dediği seri baştan aşağıya bir islam propagandası.
ulan bak sinirleniyorum ya adam bilime dogma diyor lan dogma. neymiş çocuklara 15 sene yalan bir eğitim veriliyormuş. lan doğduğumda benim din seçme yahut seçmeme gibi bir hakkım var mı? babam neye inanıyorsa nüfus cüzdanıma o işleniyor, o dine göre yaşıyor ve büyüyorum bana hiç sorulmadığı halde. bir saniyeliğine dediği gibi okullarda yalan bir bilim propagandası yapıldığını varsayalım. bu iki durum arasında hangisi bir insana daha büyük haksızlık?
ara sıra işine gelmediği durumlarda dini dogmalardan sıyrılmak için kaçtığında yaptığı gibi cidden dinle alakasız bir tip olsa bilim hakkındaki atıp tutmalarını ciddiye alacağım ve diyeceğim ki 'bak çocuk gerçekten farklı bir şeylerin peşinde' ama yaptığı alenen 'bilim milim siktir edin huzur islam'da' propagandası.
'piyasa' diyip duruyor verdiği iki örnek de ekşi sözlük ve evrim ağacı youtube kanalı. bir tane de bildiri bulmuş evrim ağacı hazırlamış 'bakın bakın' diye ikide bir oraya atıf yapıyor. evrim ağacı kim lan? dünya evrimsel biyoloji kurul başkanları mı o kanalın yöneticileri? sen bilimi değil evrim ağacını çürütüyorsun o kadar. sakin ol şampiyon.
sorulunca da 'benim derdim bilimle değil bilim adamlarıyla' diyor. ya kardeş işte aksi görüşte olanların da derdi islam ile değil kendini allah yerine koyup hüküm verenlerle, deve sidiğinin içilmesini emredenlerle zaten.
bu arkadaşın beni bu derece uyuz etmesi durmadan doğruyu aradığı yalanını ısrarla insanların aklıyla alay edercesine tekrarlaması. sen doğruyu falan aramıyorsum kardeşim. sen said nursi ustanın yazdıklarını ispatlamaya çalışıyorsun sadece. ve bunu insanlığın tek kurtuluşu olan bilimi boklayarak yapmaya çalışıyorsun.
büyük olasılıkla efe aydal'ın 'kırmızı hap' serisine cevaben hazırladığı 'kırmızı asa' videolarına tamamını izlemesem de göz gezdirdim. sinan canan ile yaptığı programı ise baştan sona izledim.
ilk başta en skandal tespiti bilimin baştan aşağıya dogma olduğunu iddia etmesi. ben bir müslüman olarak bu palavraya sadece götümle gülüyorum. ya bu o kadar aptalca bir tespit ki nesini çürüteceksin lan?
şengör ve sinan canan videolarında da yaptığı bir kurnazlık var karşıdan gelen kontralardan yırtmak için 'bir müslüman olarak bakmıyorum olaya' diyip işin içinden sıyrılabileceğini zannediyor. oysa kırmızı asa dediği seri baştan aşağıya bir islam propagandası.
ulan bak sinirleniyorum ya adam bilime dogma diyor lan dogma. neymiş çocuklara 15 sene yalan bir eğitim veriliyormuş. lan doğduğumda benim din seçme yahut seçmeme gibi bir hakkım var mı? babam neye inanıyorsa nüfus cüzdanıma o işleniyor, o dine göre yaşıyor ve büyüyorum bana hiç sorulmadığı halde. bir saniyeliğine dediği gibi okullarda yalan bir bilim propagandası yapıldığını varsayalım. bu iki durum arasında hangisi bir insana daha büyük haksızlık?
ara sıra işine gelmediği durumlarda dini dogmalardan sıyrılmak için kaçtığında yaptığı gibi cidden dinle alakasız bir tip olsa bilim hakkındaki atıp tutmalarını ciddiye alacağım ve diyeceğim ki 'bak çocuk gerçekten farklı bir şeylerin peşinde' ama yaptığı alenen 'bilim milim siktir edin huzur islam'da' propagandası.
'piyasa' diyip duruyor verdiği iki örnek de ekşi sözlük ve evrim ağacı youtube kanalı. bir tane de bildiri bulmuş evrim ağacı hazırlamış 'bakın bakın' diye ikide bir oraya atıf yapıyor. evrim ağacı kim lan? dünya evrimsel biyoloji kurul başkanları mı o kanalın yöneticileri? sen bilimi değil evrim ağacını çürütüyorsun o kadar. sakin ol şampiyon.
sorulunca da 'benim derdim bilimle değil bilim adamlarıyla' diyor. ya kardeş işte aksi görüşte olanların da derdi islam ile değil kendini allah yerine koyup hüküm verenlerle, deve sidiğinin içilmesini emredenlerle zaten.
bu arkadaşın beni bu derece uyuz etmesi durmadan doğruyu aradığı yalanını ısrarla insanların aklıyla alay edercesine tekrarlaması. sen doğruyu falan aramıyorsum kardeşim. sen said nursi ustanın yazdıklarını ispatlamaya çalışıyorsun sadece. ve bunu insanlığın tek kurtuluşu olan bilimi boklayarak yapmaya çalışıyorsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar