bugün

hollanda

Corona ilacını buldular galiba...
Iki gündür ilaç fabrıkasında polis nobet tutuyormuş.
Fabrikada çalışan “ tuvaf adamlar geldi ilacın formulunu istedi” diye polise şikayette bulunmuş...

InsaAllah fos çıkmaz.
© copyright 2005 - 2026