bugün
- kuzenin içine boşalmak10
- falıma bakmak isteyen var mı25
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- futbol12
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- utku gümrükçü6
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- erkekler neden az yaşar2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- metrobüs kliması4
- yengeyi götürmek2
- vurdurmak özgürlüktür2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- birader yazar olmak2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- kemal kılıçdaroğlu14
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- türk kahvesi içerken düşünülenler2
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ayrılığın 7 aşaması6
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- aldım kabul ettim9
- yaz aşkı bulamamak7
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ona bir şey söyle9
- 24 haziran 2026 panama hırvatistan maçı2
- uludağ sözlük'ün kokusu6
yoldan çıkmak, günaha girmek ve bir kötülük yapmak için şeytana ihtiyacım olmadığı için bir başka göz ile baktığım acayip varlık. Ben her şeyi kendi özgür irademle yapıyorum. Bilerek yapıyorum. iyiliği ya da kötülüğü bilinçli olarak yapacak kadar kendimdeyim.
Ki kendime kandırılmışlığı yakıştıramıyorum. Düşünsene fısır fısır bana kötülük yaptırmaya çalışacak ve ben en sonunda ona uyacağım. Ne büyük bir hakaret olur. Lütfen.
Kuran şeytan ile ilgili ayetler içeriyor. Bildiğim kadarıyla adem'e secde edin dedik ve bir tek şeytan uymadı yazıyor.
Haliyle bize kalıyor, düşünmek. Sadece bir an düşünün, cin olduğunu. Tövbe estağfurullah. Melekler var. Yasayıp gidiyorsunuz. Ve bir gün benden başka kimseye secde etmeyin diyen Allah sizi çağırıp bu bir insan secde edin diyor.
Eder misin?
Annen sana şu uçurumdan atla dese, atlar mısın?
Büyük ihtimalle hepimiz beni deniyor diye düşünürüz. Çünkü psikoloji. Ben melekler ve cinler hızlı bir şekilde onları yaratanın önünde nasıl başka bir varlığa secde etti kesinlikle anlamıyorum. Şeytanın ise herkes secde ederken ayakta onları izliyor olmasını ilginç buluyorum.
Ezidileri ise işin felsefesine indikleri için büyüleyici buluyorum.
Yanisiler, şöyle az bi düşününce bir tutarsızlık sezmemek mümkün gelmiyor. Şeytan onu yaratanın önünde kendisi gibi yaratılmış birine secde etmediği için tarihin gördüğü en kötü varlık haline nasıl geldi?
Allah, şeytanı yaratırken ona secde etmeme özelliğini bilinçli mi verdi?
Hayır, bilinçli bir çaba yoktuysa, özgür iradesine göre davranan şeytan'ı neden kötü ilan etti?
Bunlar büyük sorular. Kımıl kımıllar.
Ki kendime kandırılmışlığı yakıştıramıyorum. Düşünsene fısır fısır bana kötülük yaptırmaya çalışacak ve ben en sonunda ona uyacağım. Ne büyük bir hakaret olur. Lütfen.
Kuran şeytan ile ilgili ayetler içeriyor. Bildiğim kadarıyla adem'e secde edin dedik ve bir tek şeytan uymadı yazıyor.
Haliyle bize kalıyor, düşünmek. Sadece bir an düşünün, cin olduğunu. Tövbe estağfurullah. Melekler var. Yasayıp gidiyorsunuz. Ve bir gün benden başka kimseye secde etmeyin diyen Allah sizi çağırıp bu bir insan secde edin diyor.
Eder misin?
Annen sana şu uçurumdan atla dese, atlar mısın?
Büyük ihtimalle hepimiz beni deniyor diye düşünürüz. Çünkü psikoloji. Ben melekler ve cinler hızlı bir şekilde onları yaratanın önünde nasıl başka bir varlığa secde etti kesinlikle anlamıyorum. Şeytanın ise herkes secde ederken ayakta onları izliyor olmasını ilginç buluyorum.
Ezidileri ise işin felsefesine indikleri için büyüleyici buluyorum.
Yanisiler, şöyle az bi düşününce bir tutarsızlık sezmemek mümkün gelmiyor. Şeytan onu yaratanın önünde kendisi gibi yaratılmış birine secde etmediği için tarihin gördüğü en kötü varlık haline nasıl geldi?
Allah, şeytanı yaratırken ona secde etmeme özelliğini bilinçli mi verdi?
Hayır, bilinçli bir çaba yoktuysa, özgür iradesine göre davranan şeytan'ı neden kötü ilan etti?
Bunlar büyük sorular. Kımıl kımıllar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar