bugün

k st

ulan baslığını acayım diye bi hevesle girdim ibneler bunun da baslığını acmıs.neyse.

saian sayesinde tanıdığım-muhtemel sosyalist-kisiliği ve tavırları bütününde rap camiasına giris yapmıs rapcidir.cok detay veresim gelmedi cünkü muhtemelen 4-5 kisi anlar demek istediklerimi.kısa ve özetle muhalif kisiliğiniz varsa ve de counter rap'i seviyorsanız kesinlikle öneririm.özellikle sakultayla featleri inanılmaz.selametler.
© copyright 2005 - 2026