bugün

dürümos

domino's pizza tarafından çıkarılan dürüm şeysi. Pizza malzemelerinden dürüm yapıyorlar yani. 19 dakikada elime ulaştı.

Uzatma da güzel mi değil mi söyle diyecek yazara: değil. Sipariş verme.

Ekşide video paylaşmışlar, ben de belki değişmiştir, eleştirilere karşı düzeltmişlerdir, şubeye özel Bi durumdur diye siparişi bastım. Basmaz olaydım.

Şu an 2 tanesi 22 lira, kampanya yapmışlar. Normalde tanesini 19 lira gibi komik bir fiyata satıyorlar yanlış hatırlamıyorsam. Komik çünkü dürümün kalınlığı 1 cm, yediğiniz tek şey peynir ve arada şanslıysanız birkaç malzemeye denk geliyorsunuz. Bol malzemoslu be tavuklu söyledim ben ve kesinlikle pişmanım. Uzak durun.
© copyright 2005 - 2026