bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
efendim öncelikle tamamen zorunluluktan dolayı, tanımı üfürükten yapıyorum: istanbul galata köprüsünde bulunan, uzunca bir alanı parsellemiş bir cafemtrak.
evet formaliteyi geçtikten sonra içimdeki nefret dolu sözcükleri direk kusmak isterdim buraya lakin, o boktan mekan için çaylak olmaya kesinlikle değmez.
varan 1 : isterseniz oturup oranın en pahalı mamülünü alın, içecek almak zorundasınız. böyle işletmecilik mantığına....
varan 2 : bir çalışanları var, onlar insan değil bacım afedersin. adam bildiğin mağra adamı. allahın dümbükleri. ukela gavatlar. tursite ''are you holiday?'' diye soran bir dangalağa hakaret etmek istemem ingilizce bilmek zorunda değil elbette ama bu ne yavşaklıktır arkadaş. nargile közü bitiyor, ''köz getirir misin?'' diye insan gibi istiyorsunuz, adam pişkin pişkin ''köz bitti'' diyor. bu ne lan? bu ne adilik? madem niyet müşteri kalksın istiyorsun, çok oturmasın baştan delikanlı gibi söyle. o köz getirdiğin kap varya, ha onun sapı var bi de, anladın sen onu, hadi canım.
varan 3 : fiyatlar yağsız kazık. gitmeyin arkadaşım. burdan herkesi uyarıyorum. burayı okumayan insanlara da anlatın bilgilensinler. kalkarken oturan bir kaç kişiyi de bu beladan uyarmak suretiyle kurtardım, sizler daha fazla kurbanı kurtarın. ulan 250 cc lik şişe kola 5 ytl olur mu? vicdansızlar.
herneyse fiyata yine katlanılır da azizim, o adi, o yavşak, o laubali tavırlar ne? o aşşağılık herifleri orda çalıştıran zihniyetin ben.. neyse. çok sinirliyim sözlük. daha fazla yazamayacağım.kal sağlıcakla.
evet formaliteyi geçtikten sonra içimdeki nefret dolu sözcükleri direk kusmak isterdim buraya lakin, o boktan mekan için çaylak olmaya kesinlikle değmez.
varan 1 : isterseniz oturup oranın en pahalı mamülünü alın, içecek almak zorundasınız. böyle işletmecilik mantığına....
varan 2 : bir çalışanları var, onlar insan değil bacım afedersin. adam bildiğin mağra adamı. allahın dümbükleri. ukela gavatlar. tursite ''are you holiday?'' diye soran bir dangalağa hakaret etmek istemem ingilizce bilmek zorunda değil elbette ama bu ne yavşaklıktır arkadaş. nargile közü bitiyor, ''köz getirir misin?'' diye insan gibi istiyorsunuz, adam pişkin pişkin ''köz bitti'' diyor. bu ne lan? bu ne adilik? madem niyet müşteri kalksın istiyorsun, çok oturmasın baştan delikanlı gibi söyle. o köz getirdiğin kap varya, ha onun sapı var bi de, anladın sen onu, hadi canım.
varan 3 : fiyatlar yağsız kazık. gitmeyin arkadaşım. burdan herkesi uyarıyorum. burayı okumayan insanlara da anlatın bilgilensinler. kalkarken oturan bir kaç kişiyi de bu beladan uyarmak suretiyle kurtardım, sizler daha fazla kurbanı kurtarın. ulan 250 cc lik şişe kola 5 ytl olur mu? vicdansızlar.
herneyse fiyata yine katlanılır da azizim, o adi, o yavşak, o laubali tavırlar ne? o aşşağılık herifleri orda çalıştıran zihniyetin ben.. neyse. çok sinirliyim sözlük. daha fazla yazamayacağım.kal sağlıcakla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar