bugün
- erkekler neden az yaşar7
- yazarların imza parfümleri10
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çalmak2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- lionel messi11
- anlamak3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- my number one3
- zalican2
- naruto dayi3
- düşün ki o bunu okuyor16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- ameliyat olmak8
- futbol16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- dil3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
hayal kırıklığı, benim gibi bu filmin çekileceğini duyduğu ilk zamandan beri günleri iple çeken, vizyona çıktığı gün gidememiş olduğu için çok üzülen bir adama yapılmış en büyük kazıktı. Filmle ilgili çok eleştiri okudum gitmeden, bir çoğu olumsuzdu, itiraf ediyorum ki her olumsuz eleştiriye ayrı bir kızdım bir çoğuna da eksi oy verdim, filme güvenim o kadar tamdı. Filmi gördükten sonra o arkadaşlarımdan özür diliyorum film hakkaten hayal kırıklığıydı çünkü. Can dündar'ın savunmasını yaptığı gibi insan "mustafa"'yı ve yanlız atatürk'ü gösteriyordu film doğru, ancak insan mustafa zevk düşkünü, ego sahibi, hırslı ve hatta iktidar heveslisi, yanlız atatürk ise konumundan şikayetçi, hayatından şikayetçi hatta hatta halkından şikayetçi ya da ona düşman, en yakınlarının ölüm kararını verebilecek kadar acımasız bir diktatör gibi gösterilmiş. Filmde anlatılanların yanlış veya yalan olduğunu iddia etmiyorum, can dündar ve ekibinde bir kasıt da aramıyorum, ancak atatürk anlatılırken onun bazı özellikleri, bazı davranışları alınmış bazı davranışları mevzu dahi edilmemiş. Kurduğu sofralardan bile sıkılır hale gelmiş, ama o sofraları kurdurmaktan vazgeçmemiş olması bile, bir iki sefer düşünmüş olabileceği bir yargıyı filmde yerleşik düşüncesiymiş gibi göstermeleri yanlıştı. Dinsizlik propagandasına gelince, atatürk'ün şahsi mektuplaşmalarında görüldüğü üzere dini inanca sahip olması, dinin hurafelerden arınması için yaptığı çalışmalar, çankaya köşküne hatipler çağırıp kuran okutturması atlanmış, ilk meclis açılırken destek çekmek için dini kullandığı vurgusu yapılmış olması filmin bu konuda ağır bir eleştiriyi haketmesine neden olmuştur. filmle ilgili ağır bir iddiam var, Açıkçası atatürk düşmanı birinin çocuğunu filme götürüp, bak atatürk böyle bir insandı demesine ortam hazırlayacak derecede atatürk kötü gösterilmiş filmde. Ve şahsen biliyorum, okuyorum, duyuyorum ki atatürk anlatılan kadar yanlız, anlatılan kadar cani, anlatılan kadar yurt sevgisinden yoksun bir diktatör değil, Tam aksine yıllarını bu ülke ve bu ülkenin insanlarının modern ve çağdaş düzeyde yaşaması için harcamış gerçek bir lider, gerçek bir önderdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar