bugün

iyesta

engelli olduğu için mi yoksa kasıtlı olarak mı bozuk yazıyor bu çocuk?

ergen sanırım.

şu sözlük bile buna fazla gibime geldi. ilk görüşte ağır yargılamak istemem ancak ya format öğrenmesi, ya da gitmesi gereken kişi.

herkesin ergencesi yok koçum, adam gibi konuş.
© copyright 2005 - 2026