bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- askerlik7
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kumardan para kazanmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki zengin yazarlar4
- türk siyasetçiliği yapan araplar5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- kazıklı maria2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kıskançlık2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- ne sıkıcı bir gün2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- babanın ölmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
insani yardım gönderdiğimiz o minik iki Afrikalı kız çocuğunun fotoğraflarını görünce aslında anlamıştım yaralarımızın o kadar derin olmadığını. Ve gözlerimden fotoğraflarına bakarken dökülen yaşlarda düşündüm kendimi ne kadar çok önemsediğimi. Oysa benim o kadar da derin değildi yaralarım. Oysa ne çok acımıştım vaktiyle kendime. Kızdım, sustum ve utandım.
Sonra çevremdekilere döndüm. Güçlü olmalısınız dedim. Hep güçlü sandım kendimi. Oysa melek de değildim. Zaaflarım vardı. Hatalarım vardı. Üzüldüklerim vardı. Üzdüklerimin olduğu gibi. Kırılmış bir kalpti onca seneden arta kalan. Bir tek üzülen benim sandım.
Düşüpte ayağa kalkmayanlara kızdım sonra. Elimi uzatmak istedim, kalkmam dediler baştan, ben uzun süredir kalkmadım dediler. Yine kızdım güçlü olmadıkları için. Oysa hiç yargılamadım kendimi. Sen güçlü müsün peki hiç demedim.
Bir elmanın iki yarısı olanlara kızdım kimi zaman. Diğer yarısı gidince yarım bir elma olan.
Aşk dedim, bencil olmamalı. Karşılıksız aşkı aşktan saymadım. En yoğun yaşananıydı belki ama en çok üzeniydi aynı zamanda. Aşk dediğin insanı mutlu etmeli, hatta aptal etmeli biraz dedim ona. Ayaklarını yerden kesmeli dedim. Salak salak etrafta dolanıp nedensizce gülmelisin insanlara dedim. Bu kadar küfür dolu aşk tanımıma haklısın diyebildi. Belki de ondan aşık olmamıştım ben hiç. Çünkü aşk benim için geceler boyu ağlamak değildi.
Anlatmadım çoğu zaman içimdekileri. Vurdumduymaz dediler, umursamaz dediler, soğuk kanlı dediler. Varsın öyle bilsinler dedim. Her gece ağlamışım kimin umurunda dedim.
Kalpler kırdım belki istemeden. Belki de benim kalbim kırıldı en çok bilemem. Kırık ayrıldım her dost sofrasından. Kıymetimi bilemediler dedim bazen, oysa ben bilmiş miydim? Hiç yargılamadım kendimi.
Tamir ettim yaralarımı kimi zaman, bir insan ancak kendi küllerinden doğabilirdi. Her seferimde kırıklarımı toplayıp tekrar kalktım ayağa. Ama bilemedim her yeni kırıkta eskilerinde tazelendiğini.
Kimi zaman ağlarken söz verdim kendime. Kimseye değer vermeyeceğim dedim. Beceremedim.
Anlattım kimi zaman. Bir belki iki kişiye. Ağladım belki de. Hani başkası varken ağlayamayan ben. Susmamı beklediler çoğunda. Bir baba şefkatiyle, bir anne sıcaklığıyla baktılar gözlerime.
Allah'a çok yakın olduğum zamanlar oldu. Bazen de uzaklaştım. Ama yine de dua ettim beni ihmal etmesin diye. Yine de ağladım.
Yalnız kaldığım zamanlar oldu. Hiç umursamadığım. Dostlarım oldu uğruna her şeyi feda edebileceğim. Sabahlara kadar güldüklerim. Dersten kaçıp kantinde soğuk bir havada avuçlarımıza sıkıştırdığımız bir bardak çayla sohbet ettiklerim. Bazen dedikodu yaptıklarım. Tartıştıklarım.
Git başımdan derken beni takip eden, bir yandan da kızdığını söyleyen, günlerce kavga ettiğimiz dostum da vardı. Belki de en yakınım. Her tartışma sonunda aynı samimiyetimizle geri geldiğimiz birbirimize. Hep ben haklıydım. Yargılamadım kendimi. O da beni yargılamadı.
Sonra dinledim birini. Sabahlara kadar. Çözüm bulmak için belki de. Belki de bana benziyor diye. O anlattı ben dinledim, ben de anlattım çok. Ağladım ben bir keresinde haberi olmadı. Ağladım onun için. Kendim için sonra. Ceplerimdeki tüm sıkıntıları çıkardım bir kenara koydum. O da çıkardı. Düşünmedim sonunu. O anı düşündüm. Dedim birkaç günde dost olabilir mi bir insan. Sorduğum soruların cevabını aldım.
Geçen gün üzüldüm çok. Kalp kırdım istemeden. Anlattım hiç tanımadığım birine. Bazen bir yabancının en yakın dosttan daha yakın olabileceğini anladım. Söz verdik mutluluğa jeton alacaktık birlikte.
Sonra Fark ettim ki Ben Boyumun ölçüsünü aldım bu hayattan.
Şimdiyse bir nakarat geceden beri dilimde dolanan.
Söndürdüm ben yangınları
Külleri savrulup gitti..
Sonra çevremdekilere döndüm. Güçlü olmalısınız dedim. Hep güçlü sandım kendimi. Oysa melek de değildim. Zaaflarım vardı. Hatalarım vardı. Üzüldüklerim vardı. Üzdüklerimin olduğu gibi. Kırılmış bir kalpti onca seneden arta kalan. Bir tek üzülen benim sandım.
Düşüpte ayağa kalkmayanlara kızdım sonra. Elimi uzatmak istedim, kalkmam dediler baştan, ben uzun süredir kalkmadım dediler. Yine kızdım güçlü olmadıkları için. Oysa hiç yargılamadım kendimi. Sen güçlü müsün peki hiç demedim.
Bir elmanın iki yarısı olanlara kızdım kimi zaman. Diğer yarısı gidince yarım bir elma olan.
Aşk dedim, bencil olmamalı. Karşılıksız aşkı aşktan saymadım. En yoğun yaşananıydı belki ama en çok üzeniydi aynı zamanda. Aşk dediğin insanı mutlu etmeli, hatta aptal etmeli biraz dedim ona. Ayaklarını yerden kesmeli dedim. Salak salak etrafta dolanıp nedensizce gülmelisin insanlara dedim. Bu kadar küfür dolu aşk tanımıma haklısın diyebildi. Belki de ondan aşık olmamıştım ben hiç. Çünkü aşk benim için geceler boyu ağlamak değildi.
Anlatmadım çoğu zaman içimdekileri. Vurdumduymaz dediler, umursamaz dediler, soğuk kanlı dediler. Varsın öyle bilsinler dedim. Her gece ağlamışım kimin umurunda dedim.
Kalpler kırdım belki istemeden. Belki de benim kalbim kırıldı en çok bilemem. Kırık ayrıldım her dost sofrasından. Kıymetimi bilemediler dedim bazen, oysa ben bilmiş miydim? Hiç yargılamadım kendimi.
Tamir ettim yaralarımı kimi zaman, bir insan ancak kendi küllerinden doğabilirdi. Her seferimde kırıklarımı toplayıp tekrar kalktım ayağa. Ama bilemedim her yeni kırıkta eskilerinde tazelendiğini.
Kimi zaman ağlarken söz verdim kendime. Kimseye değer vermeyeceğim dedim. Beceremedim.
Anlattım kimi zaman. Bir belki iki kişiye. Ağladım belki de. Hani başkası varken ağlayamayan ben. Susmamı beklediler çoğunda. Bir baba şefkatiyle, bir anne sıcaklığıyla baktılar gözlerime.
Allah'a çok yakın olduğum zamanlar oldu. Bazen de uzaklaştım. Ama yine de dua ettim beni ihmal etmesin diye. Yine de ağladım.
Yalnız kaldığım zamanlar oldu. Hiç umursamadığım. Dostlarım oldu uğruna her şeyi feda edebileceğim. Sabahlara kadar güldüklerim. Dersten kaçıp kantinde soğuk bir havada avuçlarımıza sıkıştırdığımız bir bardak çayla sohbet ettiklerim. Bazen dedikodu yaptıklarım. Tartıştıklarım.
Git başımdan derken beni takip eden, bir yandan da kızdığını söyleyen, günlerce kavga ettiğimiz dostum da vardı. Belki de en yakınım. Her tartışma sonunda aynı samimiyetimizle geri geldiğimiz birbirimize. Hep ben haklıydım. Yargılamadım kendimi. O da beni yargılamadı.
Sonra dinledim birini. Sabahlara kadar. Çözüm bulmak için belki de. Belki de bana benziyor diye. O anlattı ben dinledim, ben de anlattım çok. Ağladım ben bir keresinde haberi olmadı. Ağladım onun için. Kendim için sonra. Ceplerimdeki tüm sıkıntıları çıkardım bir kenara koydum. O da çıkardı. Düşünmedim sonunu. O anı düşündüm. Dedim birkaç günde dost olabilir mi bir insan. Sorduğum soruların cevabını aldım.
Geçen gün üzüldüm çok. Kalp kırdım istemeden. Anlattım hiç tanımadığım birine. Bazen bir yabancının en yakın dosttan daha yakın olabileceğini anladım. Söz verdik mutluluğa jeton alacaktık birlikte.
Sonra Fark ettim ki Ben Boyumun ölçüsünü aldım bu hayattan.
Şimdiyse bir nakarat geceden beri dilimde dolanan.
Söndürdüm ben yangınları
Külleri savrulup gitti..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar