bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- pandela3
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- günün şiiri8
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
"i now, walk into the wild..."
süperberduş kardeş heralde derdi ki:
geride bıraktığım herşey hazır mısınız? olsanız iyi olur; ben gidiyorum, yabana, doğaya...
na na nana na. na nana. na na nana na. na nana. na na nana na.nana na naaaaaaaaaa
bölüm1: kendi doğumum. alexander süperberduş diyebilirsiniz artık bana. bölüm2: ergenlik çağı
bölüm3: erkeklik çağı... bölüm4: aile...
na na nana na.na nana. na na nana na.na nana.na na nana na.nana na naaaaaaaaaa
sıkıldım. hem de çok...-burayı harflerin trajikomik ama vakur ve boynu italik karakteriyle yazıyorum - dostum kusura bakma ama sen evet sen , tam da sen, sen de sıkılmadıysan tüm bu yavanlıktan, sahteliklerden, kokuşmuşluklardan, dayatılan ve diretilenlerden, ihtiras savaşlarından, bencilliklerden sende sorun var. senin de sorun olmalıydı. hep beraber gitseydik keşke! ama sen burada kalıp, yalan bir hayatı yaşamayı seçtin, korkma o allahın belası yeni model arabaya sahip olacaksın birkaç yıl sonra...yağlı yiyeceklerin , asitli içeceklerin, prezervatifli züküşlerin, maaş günü saadetlerin, küçük hesaplardan sonra kazandığın ucuz mutlulukların, yalan evliliklerin, senin beceremediklerini başarsın diye uğrunda kıçını yırtacağın çocukların, gerçek sonsuz bir mutluluk duymaktansa mutluymuş gibi görünmenin, rüzgarın yanağına değerken bıraktığı güzelliktense kokuşmuş kahkaların şamatasının; evet hepsinin tadına er ya da geç bi şekilde sen de varacaksın , hiç merak etme.
keşke sen de gelseydin! bir tane bile aç insan evladının uykuya dalmadığı geceleri, hakların yenmediği, ekmeğin bölüşülebildiği, gerçek özgürlüğün olduğu ve saf/tertemiz aşkların yaşandığı, el değmemiş bir yaban gülünü koklamayı başarabileceğimiz yepyeni bir dünyayı inşa etmek için; sınırları, toprakları, bayrakları yani bizi birleştirmekten çok ayıran herşeyi dağıtıp yeniden ve beraberce ve eşitçe kurabilmek ve insanlıktan yeniden nasibimiz alabilmek için tazeleneceğimiz güçleneceğimiz bu yolculuğa keşke sen de gelseydin! başaramayıp ölseydik. hepimiz. tüm insanlık. ama yine de denemedik demeseydik ulan. keşke sen de gelseydin!!
süperberduş heralde böyle dedi...
herkesin dilinde artık laçkalaşmıştır; "uzaklara gitcem, alıp başımı kaçaçam buralardan, rüzgarlı bir kasabaya gidip domates ekecem vs..." iyi de sorarlar adama niye gitmiyosun birader, tutan mı var? poz yapmaya hacet yok. giden paşa paşa gider. siklememe katsayı maksimum olan yiğitler basbayağı gider canımın içi. süperberduş kardeş gibi.
gidene saygı duyarım. etraftaki gereksiz gürültünün sesini kısar başkalarının da o saygıyı duymasını sağlarım .ama gidemeyen de gidemez işte. acıdır bu. bildiğin acı. sonra şunu da eklemeyi unutmam ama: -chris , benim götüm yemedi. velhasıl ben gelemedim...ya da gidemedim her neyse...ama şimdilik........affet...şad olsun ruhun kardeşim-
ayrıldı cesur bir süperberduş burdan. daha inançlı bir şekilde. saygı duruşu benden ve nokta.
süperberduş kardeş heralde derdi ki:
geride bıraktığım herşey hazır mısınız? olsanız iyi olur; ben gidiyorum, yabana, doğaya...
na na nana na. na nana. na na nana na. na nana. na na nana na.nana na naaaaaaaaaa
bölüm1: kendi doğumum. alexander süperberduş diyebilirsiniz artık bana. bölüm2: ergenlik çağı
bölüm3: erkeklik çağı... bölüm4: aile...
na na nana na.na nana. na na nana na.na nana.na na nana na.nana na naaaaaaaaaa
sıkıldım. hem de çok...-burayı harflerin trajikomik ama vakur ve boynu italik karakteriyle yazıyorum - dostum kusura bakma ama sen evet sen , tam da sen, sen de sıkılmadıysan tüm bu yavanlıktan, sahteliklerden, kokuşmuşluklardan, dayatılan ve diretilenlerden, ihtiras savaşlarından, bencilliklerden sende sorun var. senin de sorun olmalıydı. hep beraber gitseydik keşke! ama sen burada kalıp, yalan bir hayatı yaşamayı seçtin, korkma o allahın belası yeni model arabaya sahip olacaksın birkaç yıl sonra...yağlı yiyeceklerin , asitli içeceklerin, prezervatifli züküşlerin, maaş günü saadetlerin, küçük hesaplardan sonra kazandığın ucuz mutlulukların, yalan evliliklerin, senin beceremediklerini başarsın diye uğrunda kıçını yırtacağın çocukların, gerçek sonsuz bir mutluluk duymaktansa mutluymuş gibi görünmenin, rüzgarın yanağına değerken bıraktığı güzelliktense kokuşmuş kahkaların şamatasının; evet hepsinin tadına er ya da geç bi şekilde sen de varacaksın , hiç merak etme.
keşke sen de gelseydin! bir tane bile aç insan evladının uykuya dalmadığı geceleri, hakların yenmediği, ekmeğin bölüşülebildiği, gerçek özgürlüğün olduğu ve saf/tertemiz aşkların yaşandığı, el değmemiş bir yaban gülünü koklamayı başarabileceğimiz yepyeni bir dünyayı inşa etmek için; sınırları, toprakları, bayrakları yani bizi birleştirmekten çok ayıran herşeyi dağıtıp yeniden ve beraberce ve eşitçe kurabilmek ve insanlıktan yeniden nasibimiz alabilmek için tazeleneceğimiz güçleneceğimiz bu yolculuğa keşke sen de gelseydin! başaramayıp ölseydik. hepimiz. tüm insanlık. ama yine de denemedik demeseydik ulan. keşke sen de gelseydin!!
süperberduş heralde böyle dedi...
herkesin dilinde artık laçkalaşmıştır; "uzaklara gitcem, alıp başımı kaçaçam buralardan, rüzgarlı bir kasabaya gidip domates ekecem vs..." iyi de sorarlar adama niye gitmiyosun birader, tutan mı var? poz yapmaya hacet yok. giden paşa paşa gider. siklememe katsayı maksimum olan yiğitler basbayağı gider canımın içi. süperberduş kardeş gibi.
gidene saygı duyarım. etraftaki gereksiz gürültünün sesini kısar başkalarının da o saygıyı duymasını sağlarım .ama gidemeyen de gidemez işte. acıdır bu. bildiğin acı. sonra şunu da eklemeyi unutmam ama: -chris , benim götüm yemedi. velhasıl ben gelemedim...ya da gidemedim her neyse...ama şimdilik........affet...şad olsun ruhun kardeşim-
ayrıldı cesur bir süperberduş burdan. daha inançlı bir şekilde. saygı duruşu benden ve nokta.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar