bugün

vay pici

Erdoğan’ın zerre ingilizce bilmemesine rağmen ypg’yi telaffuz sekli.

Böyle olunca mı terörist oluyor? Yoksa yepege deyince başka anlam mi taşıyor?
Bir ara öfkeli çocuklar da daeş falan olmuştu.

Edit: deaş’mış. Az önce belirtti şahaneleri.
© copyright 2005 - 2026