bugün

her entrymi eksileyen yazar

(bkz: gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır) bu kadar mı işsiz güçsüz ve dertsizsiniz anlamıyorum ki. çok da ciddiye almamak lazım.
© copyright 2005 - 2026