bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- fransız arabaları3
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar2
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- devşirmelik makamı13
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- lionel messi11
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- erkekler neden aldatır2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- helal olsun be2
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
uzunca bir zaman "herhalde okumuş, aklı başında bir kadın böyle bir şey istemez" diye düşündükten sonra bu profilde bir kadından duyduğum erkek tipidir.
tanımlama şöyleydi:
"çocuk sahibi olmak istediğimde (kadın 30-35 yaşlarındayken) etrafımda bana en yakın olan ve işinde yükselmiş yani maaşı/geliri iyi olan kişi."
ya bi' gidin bunu istiyor olamazsınız diye düşünürken aynı profilde bir kadın grubuyla bunu paylaştım. onlar da onayladı. onlarla da aramda şöyle bir muhabbet geçti:
-bir arkadaşım belki evlenirim erkeği modelinden bahsetti ne düşünüyorsunuz?
-mantıklı, olabilir.
-nasıl olabilir ya? sevmediğin bir insanla nasıl evlenebilirsin ki? türkiye'de kadınların çoğunun baba evinden kaçmak istediği için evlendiğini duydum. bu sebeple bir alakası mı var?
-evet, baba evi olayı ayrı bir şey. siz anlayamazsınız.
-peki bu evlilik yürümezse ne olacak. pişman olursanız?
-boşanırsın, ne var.
-e peki çoluk çocuk olursa? ya da onu geçtik diyelim, başka birinin hayatına kendi çıkarlarınız için bu şekilde girip çıkmak doğru mu?
bir şey demediler. ama yüzlerinde "e neabalım?" mimiği oluştu.
burada amacım kadınları topa tutmak değil ama her ne kadar biz erkekler "baba evi" konseptini anlayamamış olsak da artık kadınlar kendilerine ev tutabiliyor. diyelim bunu yapamadı. e bunu yapamayan kadınlar boşanınca yine baba evine dönecek. hem de belki yanında çocuğu olacak.
yani davul bile dengi dengine. gidip çulsuz erkeklerle evlenin de demiyorum. ya da aşırı zenginlerle evleniyorsunuz, ayıptır diğer erkeklere de demiyorum. ama evlilik gibi hayatınızın çok önemli bir dönemine geçiş yaparken de kriterlerin bu kadar basit tutulmasını anlayamıyorum.
tanımlama şöyleydi:
"çocuk sahibi olmak istediğimde (kadın 30-35 yaşlarındayken) etrafımda bana en yakın olan ve işinde yükselmiş yani maaşı/geliri iyi olan kişi."
ya bi' gidin bunu istiyor olamazsınız diye düşünürken aynı profilde bir kadın grubuyla bunu paylaştım. onlar da onayladı. onlarla da aramda şöyle bir muhabbet geçti:
-bir arkadaşım belki evlenirim erkeği modelinden bahsetti ne düşünüyorsunuz?
-mantıklı, olabilir.
-nasıl olabilir ya? sevmediğin bir insanla nasıl evlenebilirsin ki? türkiye'de kadınların çoğunun baba evinden kaçmak istediği için evlendiğini duydum. bu sebeple bir alakası mı var?
-evet, baba evi olayı ayrı bir şey. siz anlayamazsınız.
-peki bu evlilik yürümezse ne olacak. pişman olursanız?
-boşanırsın, ne var.
-e peki çoluk çocuk olursa? ya da onu geçtik diyelim, başka birinin hayatına kendi çıkarlarınız için bu şekilde girip çıkmak doğru mu?
bir şey demediler. ama yüzlerinde "e neabalım?" mimiği oluştu.
burada amacım kadınları topa tutmak değil ama her ne kadar biz erkekler "baba evi" konseptini anlayamamış olsak da artık kadınlar kendilerine ev tutabiliyor. diyelim bunu yapamadı. e bunu yapamayan kadınlar boşanınca yine baba evine dönecek. hem de belki yanında çocuğu olacak.
yani davul bile dengi dengine. gidip çulsuz erkeklerle evlenin de demiyorum. ya da aşırı zenginlerle evleniyorsunuz, ayıptır diğer erkeklere de demiyorum. ama evlilik gibi hayatınızın çok önemli bir dönemine geçiş yaparken de kriterlerin bu kadar basit tutulmasını anlayamıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar