destina

beş sene önce çok fazla dinlediğim bir şarkıydı. yeni türkünün pek çok şarkısında olduğu gibi bir şiirden bestelenmiştir. şiirin sözleriyle müziğin uyumu ise fazla bulunmayacak türden bana göre.

klibini izleyerek dinlenmeli demek istiyorum. nedense bu şarkının klibini de ayrı bir severim. o dönemi anlatan yaşatan bir his oluşuyor klibi izleyince. belki de klipteki gibi evleri sevdiğim içinde olabilir bu his.

özel bir şarkıdır benim için, hissettirdikleriyle düşündürdükleriyle. ve her zaman dinlenilesi bir şarkı olmuştur. müziği harikadır. sözlerinden de özel bir kısmı koyalım aşağıya.

dün gece sen uyurken 
yüreğim bir yıldız gibi bağlandı sana 
işte bu yüzden sırf bu yüzden 
yeni bir isim verdim sana 

sen öyle umarsız uyusan da bir köşede 
işte bu yüzden sırf bu yüzden 
yaşamdan çok ölüme yakın olduğun için 
seni bu denli yıktıkları için destina 
yaşamımın gizini vereceğim sana
© copyright 2005 - 2026