bugün

rebroker

''Kemal'i sevenler, Müslümanlıklarından ve imanlarından şüphe etsin '' demiştir.

şirk içinde olan ve kendini ''imanölçer'' zanneden bir denyo.

https://onedio.com/haber/...e-iliskin-aciklama-696127
http://www.cumhuriyet.com...denciye_hapis_cezasi.html#
https://www.youtube.com/watch?v=uB9D8ebqC3k
https://www.youtube.com/watch?v=UjffvpYKdOw
https://www.izlesene.com/...eminde-acilmistir/9817631

bunlara niye ses etmedin ?
merak ediyorum da.
bir deyiver gerçek (!) Müslüman.

bu söz de hediyemdir.
--spoiler--
“Hakkı söylemeyen / haksızlık karşısında suskun kalan şeytandır.”
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026